Bende de doğum sonrasında 3 ay boyunca sürdü. Bebeğim de infant diskeziaydı. Kaka yaparken o ayrı ağlıyor ben ayrı ağlıyordum. Sonra büyüdü onunki geçti ben bi süre daha ağlamaya devam ettim😁 makarnayı tamamen kesmiştim, ekmek az yiyordum sadece sabahları. Her sabah kalkınca yarım litre ılık su içtim ve her kahvaltıda zeytinyağına ekmek bana bana yedim. o zeytinyağı beni kurtardı. Hem de sütü yağlandırıyor diye yiyordum aslında kabızlık için değildi yani. Makatta da o çıkan memeyi içeri sokun meme dışta olunca üzerine oturamazsınız ve geçmez. Ben bephatol pişik kremi sürüp memeyi de içeri sokarak 1ayda normale dönmüştüm. Kabız oldukça tekrarlıyor ama beslenmeye dikkat etmek lazım artık.