Arkadaşlar merhaba
Bir buçuk aydır adet olmadım bir kaç gündürde midem bulanıyordu dün test yaptım silik şekilde ikinci çizgi çıktı. Bugün kan verdim negatif çıktı. Normalde de adetim bazen 4 5 gün kdr gecikir hadi o normal diyelim . Midem neden bulanıyor niye silik. Çizgi çıktı kanda neden negatif çıktı kafam karma karışık