Smilebaby_ Merhaba hanımlar iki üç gündür sol yumurtalıgmda ağrı var dokununce falan da açıyor ysni ve iç çamaşırı islatscak kadar şeffaf akıntım var,geçen ay falan da böyleydi neden acab bilen var mı ya bubarada sdetimm biteli 8-9 gün oldu yani
Smilebaby_ Ftmkrnc bilmiyorum ki ne zaman okuyor o son adet tarihimede bakmadım ki geçen ay da böyle oldu
Ftmkrnc Smilebaby_ genelde 7 veya 8.gunde başlıyor bazende 14 veya 15. Gün yumurtlama kasıkta ağrı şeffaf yapiskanlii bir akıntı oluyo
Ftmkrnc Smilebaby_ agriyip geciyomu mesela benim ağrı olduğunda ve akonti olduğunda ovulasyon testi yapiyodum yumurtlama cikiyodu eğer ayda bir oluyosa yumurtlama olabilir
Smilebaby_ Ftmkrnc iki gündür ağrıyor valla geçen ayda olmuştu kaç saat geçti hala sgriyor hareket bile edemiyor insan hamile kalmsk isteyen bu halfe nasıl münasebete girsin 😅🤷🏻♂️
minosu Ftmkrnc merhaba size birşey soracam mesela bugün ovulasyon testi yaptım yumurtlama var ama ilişki olmadı diğer gün ilişki olsa gebelik şansı nedir ? Bir bilginiz varmı
Ftmkrnc Smilebaby_ 😁😁😁walla ben çatlama iğnesi yaptırıyordum tedavi olurken ayağa bile kalkamıyorum agridan
Ftmkrnc minosu zaten yumurtlama oldumu o ikinci çizgi siliklesinceye kadar çatlama oluyor kaybolana kadar bence hamilelik şansı yüksek ikinci çizgi olduğu sürece
minosu Smilebaby_ benimde sağ tarafıma bir ağrı girip çıkıyordu şeffaf akıntı hastaneye gittim ultrasonda bakıldı adet bitiminden sonra olması normal dedi doktor