Pirasalipuding kız ben de o yüzden jacob yazdım ya aşıktım o çocuğa bellanın yerinde olsam ben kurt olmayı seçerdim diyodum hep 😂😂😂 köpeği çağırırken bana o kara çocuğu hatırlatsın diye bu ismi seçerdim 😂🤣 tüm bölümlerini izledim her sene mutlaka izliyorum bu sene de izlicem hatta aklıma düşüyor günlerdir dizimi bitirip ona geçeyim diye 🤣