Resmen beceremedim 🤪
Kızlar tadımlara başladık.
2.gündür havuç haşlıyorum. Dün suda haşladım çatalla ezdim çok pütürlü kaldı, dilinin üstünde kalıyor havuç yutamıyor, su verdim suyla gitti.
bugün yine haşladım blender yaptım, blenderda da çok pütürlü kaldı.
Tariflere bakıyorum resimlerde pürüzsüz püre yapıyorlar, ezerken suyunu mu az koyuyorum acaba? Siz nasıl yaptınız?