Merhaba, eşimin vefatını hala kabullenemiyorum ama kızım var artık düzeni mi kurmam lazım. Bu iki şehirden birinde düzen kurup iş bakacağım. Fikri bilgisi olan var mı.
Samsun atakum a baktık. Gelişmiş kalabalık. Orduda merkez küçük zaten.
Onsuz ilk ev okul bakmalarım. O kadar zor ki. Bir yanım her şeyi boşvermek istiyor ama yapamam çocuğum için mücadele etmem gerekiyor