Zynpsare 2 aylık bebeğim var birde ablamız var dışarı çıkınca çok zorlanıyorum nasıl alıştırabilirim emziğe lütfen yardım edin moralim çok bozuk çünkü büyük kızım çok mutsuz😔
sancarmom Ben doğduğu an verdim tutmadı şuan 7 aylık birden emzik emmeye başladı tabi 2 dk falan olmayınca olmuyor malesef 🥲 ( her türlü markayı her türlü uç denedik)
esraygt156 Silikon uclu emzık aldım wee baby nin benımkı cok zor tuttu hatta Bı an baya agladı ama emzık rahatlatıyor bence Silikon ucun anne memesı gıbı olanı deneyın