Minikannesi9 Kızım 3 yaşa gelmek üzere öğle uykularım gayet yoldunda ilerliyor en fazla 4 yaşa kadar mı uyuyorlar öğle uykularını, bu sene kreşe göndermeyecem
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Minikannesi9 en fazla bilmiyorum da en erken 2 yasında bırakıyolar. Oğlum 2 yaşında bıraktı:)