ladymoms_ gönül ister tabiki herseyi markalı olsun en iyileri olsun diye ama bazen imkanlar el vermeye biliyor. Ben kendimde üzerime ne yakışıyorsa alırım kızıma da aynı illa markalı olacak diye takıntım yok bu yaz mesela bebeğim 2,5 yaşında gün boyu bahçede kumla toprakla oynuyor pazardan alacağım günlük giyeceklerini zaten kirleniyor leke oluyor surda giyeceği 3 4 ay sene olmayacak belki, birkaç tane de misafirliğe gezmede gideceği yerlerede lcw, defacto, civil, ebebek, trendyol neresi denk gelirse alacağım