nisagokce evet ilk çocuğum. Şu an 26 aylık. Benim kolestazım 2 hafta içerisinde geriledi. Çok şükür hastanede yatmam gerekmedi ama onun stresi üzüntüsü yeter 🥲 sonra da +2 protein kaçağı ve yüksek tansiyon ile gebelik zehirlenmesi yaşadım acil sezaryen oldum. Neyse ki 37. Haftadaydım. Şükür atlattık büyüttük 🥹😅