Kızlar bebeğim yemek yerken oyun olsun diye ağzındakileri dışarıya püskürtüyor bir ara yapıyordu kesmişti şimdi yeniden başladı o yemek yerken her yer üstüm başım saçlarım yemek oluyor kızmak istemiyorum hayır diyorum ama dinlemiyor gülüyor oyun yaptığını zannediyor ne zaman bırakır ya da nasıl bir tavır sergilemeliyim kızım bu arada sekiz aylık🙈