kızlar merhaba bebeğim 36 haftalık doğdu ama küvezde falan kalmadı şu an 4 ay 19 günlük kucakta durduğu zaman kafasını tutabiliyor yüzüstü durduğunda kafasını kaldırabiliyor ama sırtüstü yattığı zaman ellerinden tutup kaldırmaya calistigimda kafası geride kalıyor yani kaldıramıyor doktorumuz dördüncü ay kontrolünde kas kuvveti iyi erken doğum olduğu için üç aylık gibi düşüneceğiz o yüzden şu an normal demişti ama ister istemez kafamda soru işareti Oluyor bu durumu yaşayan var mı sizin bebekleriniz ne zaman kafasını tam anlamıyla kaldırmaya başladı? Bebeğim erkek bu arada