Merhaba güzel anneler. Benim 3 aylık bir oğlum var sürekli sıçrıyor korkuyor. Özellikle uyucagı zaman tam dalacakken birden sıçrıyor ağlıyor ve bunu çok sık yapıyor. Artık gündüzleri hiç uyumuyor desem yeridir. Bunun sebebi ne olabilir aynı durumda olan varmı acaba?