civciv0618
tugrulreis
tugrulreis
bossmomm
gmzshn
TerazivedevrN
@asrinhatasi
Kızlar İstanbul’da kiradayım binam 10 yıllık
Konu şu , ben üst katın parke çıtırtısını duyuyorum, sesleri olduğu gibi evimde .. benim sesim de alt kata gidiyor.Yere iğne düşse ses geliyo öyle söyliyim.
Bina 6 katlı giriş katın altında 2 daire daha var.
En üstte de dubleks 2 farklı aile oturuyor.
Bu binanın iskanı alınmamış.Herşey şantiyeye bağlı.Müteahhit de bırakıp gitmiş.
Şimdi depremden dolayı korkmaya başladım sizce neden kat mülkiyeti alınamamıştır ?