Kızlar 1 aylık oğlum var ve doğduğundan beri ağlarken de aglamazkende ağzı titriyor arada bu usudugu anlamına mı geliyor ne çok kalın ne çok ince giydiriyorum bu yüzden de kucağıma falan alırken battaniye ye sarmiyorum ama herkes üşüyor sar bu çocuğu diyor zaten isilek oldu çok sıcak iyi değil diyorum yanlış mı yapiyorum