mygnc 16 kızım daha kesmedim doktor 18. Aya kadar istersen kullan dedi de kesım mi bilemedim havalar da sıcak artık kesmeden devam eden var mı hala
[silindi] mygnc benimki de 16 aylık doktor 12.ayında elindeki şişe bitene kadar devam et dedi 14 aylıkken bitti daha yenisini alıp devam ettirmedim
16momm mygnc 16.5 aylık doktor devam dedi Tam yaz gelsin keseriz dedi şu an d vitamini karşılayacak güneş yok dedi
clsknu mygnc 19 aylık hala kullanıyorum doktor yaza kadar kullan dedi yazın güneş görür kullanmazsın demişti .
mygnc clsknu ne zaman kescem bende bilemedim gunes olunca çıkarmıyorum pek cok fazla sıcak oluyor bazende cok soguk havalar cok garip
clsknu mygnc evet ya İzmir’de oturuyorum aşırı sıcak birde kapalıyım çok zor oluyor bu sıcakta çıkarmak . Nasıl edeceğiz bizde şaşırdık valla
mygnc Hasekihurremsultan1 neden kapanmamış cok mu acık bızım de acık ama minicik kalmıs doktor ona kapalı dedı yınede
clsknu mygnc evet kesinlikle dediğiniz gibi akşam güneşi ne kadar temas edecek faydası olur mu bilemem ama ben pek sanmıyorum ya 😂😅