Kızlar aranızda böyle olan var mı? Bebeğim 9 aylık. Baktım alerjisi yok, pütürlü de yiyor. Ben hiç öyle tabak vs hazirlamiyorum Allah ne verdiyse yiyoruz beraber. Sadece şeker ve tuz olayına dikkat ediyorum. Mesela komposto yapıyorum, ona 1 kase ayırıp öyle şeker atıyorum. Evde diyet doğal tuz kullanıyoruz zaten. Pilavı mesela ona ayrı yapmam beraber yiyoruz.