Ek gıda iyidi dis çıkartıyor galiba baya sis iki diş birden çıkarıyor oğlumda öyleydi. Ya ağzında tutuyor sonra atıyor çıkarıyor 1 saat uğraşıyorum ne yese iyidir diyorum oğluma yemek hazırlıyorum önüne koyuyorum yiyor 3 yaşında o yerken bende kizima yediriyorum