Annemkuzum12
Yok canım bunu 2025 de başlattılar ya yani 2025 den itibaren geçerli. İlk çocuğu olanlara beş bin veriyorlar ama sizin ilk çocuğunuz değil üçüncü çocuğunuz o yüzden o haktan yararlanamıyorsunuz sadece size her ay 1.500 verecekler. 2025 den önceki çocukları saymıyorlar öyle diyim