Kayra_68_aksaray Spiral yerinde duruyormuş ama ipini bulamadı doktor devlet hastanesine girmiştim yarın özel hastaneye gidip cıkartiricam
_YanakReisinAnnesii Kayra_68_aksaray Geçmiş olsun ne olursa olsun kesinlikle bebek istemiyorum deniliyorsa en az 2 korunma yöntemi aynı an da kullanılmalı tek korunmaya güven olmuyor maalesef.
mamacitaa_ Kayra_68_aksaray 🥹🥹ayy spiralle de ne çok hamile kalan var yahuuu korkuyorum da öyle işlemlerden allahtan taktirmadim ben hiç
tospikannesi_ Kayra_68_aksaray ben şok . 2.5 yıldır spiralliyim korkmaya başladım yerinde dururken nasıl olmuş ki kaysa anlarım valla😲
Kayra_68_aksaray _YanakReisinAnnesii ben daha önce 10 yıl spıralle sıkınti yasamamiştım ama bunda neden anlamadım
Kayra_68_aksaray _YanakReisinAnnesii 3 çocuğum var en kücügü 5 yasindan itibaren 1er yıl arayla 4 defa ameliyat olacak o yüzden ben bu çocuğu dogramam 🥺
aysebb Kayra_68_aksaray Karar sizin tabiki doğurmak zorunda değilsiniz. Olacağı varmış başınıza gelmiş yapacak birşey yok gerisi size kalmış. Allah evlatlarınıza sağlık şifa versin
_YanakReisinAnnesii Kayra_68_aksaray karar sizin doğur ya da doğurma demek bende dahil hiçbirimizin haddine değil. Hakkınız da hayırlısı olsun.
cicekcimm Kayra_68_aksaray tabii ki karar sizin asla haddime değil karışmak. Ama bir evladınız için diğer evladınızdan vazgeçiyorsunuz. Hiç beklemediğiniz anda gelmiş vardır bence bunda da bir hayır tabii yine karar sizin ❣️
Kayra_68_aksaray tospikannesi_ kaysa anlamazsınız sanki bilmiyorum nasıl olduğunu valla beni daha önce 10 yıl korudu kendim cikarttıtdim ama bunda bende anlamadim
Kayra_68_aksaray cicekcimm malesef çünkü ameliyatları başka şehirde olacak birde bakacak kimsem yokki Çocuğu emanet edeceğim her ameliyatta 1 ay boyunca eşimle nöbetleşe çocuğun başini beklememiz gerekiyor hassas bir amaliyat onun için süreç çook farklı yani