LezizeNine Smilebaby_ hiçbir krem hiçbir spor istediğin estetik görüntüsünü vermez verdiğin paraya ve çabaya değmez hele sarkıksa zaten ameliyat kaçınılmaz. Benim oğlum şu an 13 aylık sonbaharda sütten kesicem gelecek sene ameliyat olacağım inşallah