tospikannesi_ mavisss718 toplu alışveriş yaptım ben artık hava durumuna göre giydiririm. Yada kızımın kendi isteğine göre sendromlu bebe kendisi artık kıyafetlerini tokalarını ayakkabılarını kendi seçiyor allahtan güzel zevki var skfkkskxlf🤣
Leylaa_ mavisss718 Kızlarıma bunları aldım ama umarım hava bunları giyeyecek kadar iyi olur 😂 yoksa evden bi şey giyecekler
mavisss718 tospikannesi_ hahaha ne güzel canımm bi kaç resim yollarmısın bende alacağın ama kararsızım ya 😀
tospikannesi_ mavisss718 Yeni aldıklarım ama evden de giymediği şeyler var artık birinden birini giydiririm
Leylaa_ mavisss718 teşekkürler . LCW den aldım . Yüksek markalı yerden almıyorum kızlarıma en fazla 3 ay giydikleri için . Biraz daha büyüyene kadar