yildizmom-2023 mombabe benimki de öle 2 sene oldu vücut kendini onarmak icin fazla bağ dokusu oluşumundan oluyormuş
sucukluyumurtaaa mombabe Kötü bişey değil ama iyi bişey de değil benimki de öyle dümdüz kabarık bişey. Sadece görüntü olarak güzel durmuyo bi de temizlik kısmı biraz zorluyo o kadar
mombabe yildizmom-2023 yaa geçmiyor mu baktım birazda görüntüsü benziyor ama kaşıntı rahatsızlık veriyor çok çok az öyle oluyor mu
yildizmom-2023 mombabe benimde ara sıra kaşınıyor az da olsa hissizlik var krem varms ama ben kullanmadım birde ikinci sezaryan de doktor o fazlalığı aliyormus
mombabe sucukluyumurtaaa evet görüntüsü kabarık kızarık ama rahatsızda ediyor ağrı değilde his gibi sizde de öyle oluyor muydu
sucukluyumurtaaa sucukluyumurtaaa benim 2 sene oldu o da değişti ilk seneyle aynı değil mesela minnacık bi sivilce gibi büyümüş de az bişi ortasından ama küçücük elleyince fark ediliyor. Onun haricinde bi hissi yok ama normal insanlarınki gibi dümdüz bi çizgi olmasını çok isterdim 🥹