Sutum yetmiyor gibi aksam olunca daha da huysuzlanip cok uyaniyor
Mama ya baslamayi dusunuyorum aksam olunca
Hangi biberonu kullaniyorsunuz meme reddi yasama durumu oldu mu ?
Hangi mamayi kullaniyorsunuz ?
Size zahmet bu sureci gecirmis anneler bana da bilgi verirmisiniz ?