hellomom sizin dediğiniz işlem benim bu korktuğum ameliyat işte çenenin durumuna göre 2 3 ay kilitli kalıp sadece sıvı beslenme falan oluyor. Benim alt çene geride üst çene dar o yüzden öne doğru çıkıyor.
Üst çene kemiğim törpülenecekmiş alt cene kemiğine platin talçkılacakmış ondam sonra diğer işlemler yapılır tel takılır demişlerdi direk diş çekip tel bari taksak dedim çene düzelmeden düzgün olmaz dediler her seferinde çok ağır ameliyat gerek yok böyle yaşamaya alış dediler ergenliğimde falan ama işte artık yaş ilerledikçe rahatsız etmeye başladı ana dişlerimin hepsi duruyor bi kaç dolgu dışında tamamı sağlam eksik falan olsa belki yapalım derlermiydi bilmiyorum.
Malesef bana yardımcı olabilecek tek kişi annemdi oda vefat etti . Kayınvalidem olmaz o yaşlı kendine zor bakıyor başka kimseyede denmiyor tabi .