Merhaba arkadaşlar benim 30 mayısta analık iznim bitiyor
Öğretmen olduğum için okullarda 20 haziranda kapanıyor. Benim sorum şu ben bu tarihe kadar rapor alacağım fakat normalde ben okula giderken pazartesi Salı günlerim boştu sadece üç gün dersim vardı. Rapor alırken bu günler dışında mi alacağım yoksa ders programı yokmuş gibi her gün için mi alacağım? Başına gelen varsa aydınlatır mı?