elizz_momm bende ikizler burcuyum ;) Oncelikle yatak odasinin hemen camini acarim,eskiden direk yatagimi supurur
en olmadi el girgiri ile tozunu alirdim simdi yatak havalana kadar etrafta olan seyleri topluyorum,diger odalara geciyorum oyuncak daginik ne var ise hemen yerine.O arada kahvalti hazirlarken yatagi topluyorum.Kahvaltidan sonra mutfagi topluyorum ,copleri felan.Toz aliyorum,supuruyorum.Her gun silmem ikinuc gunde bir.hem cocugum var hem hamileyim Banyoyu soyle bir temizlerim,ciceklerime bakarim biter ;) camasir vs varsa onlari hallederim.Detayli temizlik gunu oldugunda boyle olmuyor tabiki.Haftada bir 15 gunde bir bazi seyleri yapinca gunluk islerim kisaliyor benimki boyle aklima gelen