durukus24 İlk dozlarını yaptırıcaz 8 aylık kızım ikisi de aynı anda yapılır mı bi sıkıntı yaşayan oldu mu
[silindi] durukus24 biz üç dozun üçünde de ikisini aynı anda vurdurduk. İkinci dozda hafif ateş üçüncü dozda bacak ağrısı yaşadık. Başka bir sorun yaşamadık
cinarselinn durukus24 ilk doz için bize 3.ay demislerdi Niçin 8de oluyorsunuz Devlet asilariyla mi denk geldi
nilikonunannesii durukus24 dün yapıldı bize de aynı anda oldu kızım ates olmadı çok şükür ama bacağında ağrısı var dokununca ağlıyor baya.
durukus24 cinarselinn rota yaptırmıştık onunla çakışmasın dendi sonra kaldıkça kaldı:( bu ay ilk dozları yaptırıcaz
nilikonunannesii AlyaKrm tam 1 hafta oldu geçti ama hafif şişlik ve morartı hala var doktor olabileceğini söyledi normalmiş.