Arkadaşlar 8.9 kilo fazlam var diyet yapıyorum ama yüz yapım küçük zaten minyon tipliuim diyet yapıp kilo verince yüzüm çöküyor gözlerim bir garip oluyor kilo vermek de istiyorum vermek de istemiyorum basenlerim çok göbeğim var bir ara yüzüm çokökmültü diyetten sonra herkes hortlak gibi oldun demişti yine öyle olmak istemiyorum basen bölgesi için cihazlara girsem fayda eder mi acaba emslim g5 gibi sadece oraları mı eritsem napsam bilmiyorum ama verilmesi gereken 10 kilom var kesin boyuma göre