17 aylık oğlum kedimizi kıskanıyor sanırım onun kumunda oynamak istiyor kinetik kum kendi yaptığım kum ve irmik olsun fasulyeler olsun oynatıyorum gün içinde mutlaka dağıtsın sıkıntı yapmıyorum ama taktı ille kedinin kumu yırtıyor kendini beraber temizliyoruz kumu o ara oynamış oluyor işte ama kanmıyor kedinin suyuyla oynayacakmış farklı farklı kaplarda su koyuyprum yok ille de kedinin suyu maması içinde aynı şey neden böyle oldu kediyi o doğmadan önce sahiplenmiştik yani hep vardı ama son 1 aydır çıktı bu durumlar ortaya kumuna hep meraklıydı ama maması ve suyu değildi kumu da göz önünde bir yerde değil salonda koltuğun arkasında oraya geçmek için koltuğa tırmanıp kendini sarkıtıyor helppppp 🙃😂