Bebegim 4 aylık oldu sadece anne sütü alıyor ama artık su da vermeye baslamak istiyorum annem suyu kaynatıp şekerli yapıp öyle veriyorduk biz dedi sizler nasıl veriyorsunuz kaynatıp biraz soguyunca mı yoksa bizim ictigimiz gibi ılık mı veriyorsunuz günde kac kasık veriyorsunuz hic bi fikrim yok bu konuda?