Bi göğüs aktif emmeyle 40 dk da boşalır o yüzden en az 4 sefer aynı göğsü veriniz ki son süte ulaşsın, bi sağ bi sol şeklinde vermeyiniz,bence sağım yapmanıza gerek yok, onun süt su açısından zengin orta süt besleyici ve yağ açısından,bebeğin ikisinede ihtiyacı var çünkü ekstra su vermiyoruz