Kızlar daha önce de bir sürü post açtığım gibi oğlum yemekleri ağzında bekletiyor yutmak istemiyor fark ediyorum ki gittikçe daha da kötüleşiyor ben mesela 2-3 gün sadece mamayla beslesem sıkıntı olur mu veya böyle tamamen sıvı şeylerle katı gıda hiç kabul etmiyor dün pirinç pilavı verdim normalde yerdi bamya yemeğin suyuyla ama yemedi pirinçleri
Ağzında tuttu sonra dedim acaba taneli
Mi yemek istemiyor aynı yemeği blender yapıp uzattım verdim az da olsa yedi 6 aydır blender kullanmıyoruz taneliye çok alışık bir bebekti bebekken bile genelde çatalle ezip verirdim ben anlamadım niye böyle oldu ya :(