abcdsa 3:30 aylık bebeğim iki gündür sık kaka yapmaya başladı birkaç tane sulu yaptı şu an normal rengi ilk başta yeşildi şu an normal sarıya döndü keyfi gayet yerinde halsizlik vs yok doktora götürmeli miyim bilemedim