Kızlar merhaba bir şey danışmak istiyorum özellikle mama veren annelere ek gıda 2 öğün bir ara öğün gibi düşünürsek bu aydan sonra mama miktarı ne olmalı benim kızım ek gıda aldığı zaman mamayı istemiyor mama içersede ne kadar beklersem bekleyim ek gıda almıyor düzen oturtamadım kaba hesap günlük kaç cc alması gerekli ek gıdayla birlikte sıvı dengesi için yardımcı olurmusunuz tecrübeli anneler lütfen