Kızlar taşınma durumumuz var 3+1 ev istediğim gibi bulamadım çok fazla.Acaba 2+1 mi tutsam diye düşündüm.Şöyle ki bir çocuğumuz var geni evimizde ona oda yapıcam.Elimde ekstra eşyaları koymak için hiç boş oda kalmayacak 2+1 olursa.Nereye koyacam o zaman? Siz nasıl yapıyorsunuz