2123d 2+1 de oturuyorum kızımın odası var ama sadece yatağı ve dolabı sığıyor oyuncakları mecbur salonda evimin Muhittini çok seviyorum ama evden nefret geldi artık çıkmayı 4 gözle bekliyorum 3+1 den aşağı girmeyin eğer imkanınız varsa yada 2+1 lerin büyük olanları var m² olarak onlara bakın çocukla helede küçğk çocukla çok zor yani ne bileyim çok da şey yapmak istemiyorum çok şükür halimize ama imkan varsada rahat rahat oturmak gibisi yok vallahi