Benimde 3+1 ama m2 olarak küçük mesela yemek masamı salona koyamıyorum ayrı bi yemek odası yapmak zorunda kaldım tabi kadın erkek ayrı oturmak istediğimizde işimize geliyor ama salona koyabilseydim boşta bir odam olmuş olacaktı orayıda ütü ıvır zıvır koymak için kullanırdım kiler gibi ne güzel olurdu olucaksa salon büyük olucak