Aşırı bana düşkün kızlar babacı olur diyorlar ama bizim kız anneci 😂 yapışık gibiyiz şuan 11 aylık olmak üzere doğduğundan beri benden başkasında uyumuyor arada teyzesi ve babasında uyuyor tabii ama arada canı isterse yani emerek uyuması bi etken tabii gündüzleride yapışık dolaşıyoruz kimseye bırakamıyorum içeride eşime bıraksam mutfağa benim peşime geliyor onunla oynamıyor yada bi süre sonra anne diye ağlanıyor yani bu durum geçicidir inşallah çünkü bazen nefes alamıyor gibi oluyorum tuvalette bile yanlız kalmıyorum biliyorum 5-10 sene sonra istesemde kucağımda yanımda durmayacak ama şuan biraz kendime vakit ayırmak insani bir ihtiyaç bu yengeç bebeleri hep mi aynı geçen okudum anneye düşkün vs yazıyordu o yüzden burcuna veriyorum bu hallerini başka arkadaşlarımın bebeleri bu denli değil çünküü 😅 birde gözyaşı hep gözucunda durur hemen ağlıyor her şeye bu nasıl bi duygusallık😆