zeynepsd ya aslında bizimde öyleydi uyku eğitimi öncesi 1 saat ayağımda sallardım uyumazdı, bebeğimi uyutup oturma odasına geldiğimde sarhoş gibi olurdum sizi çok iyi anlıyorum ama ben yanlışlarımı anladım gündüz çok fazla uyuyormuş, uyku pencerelerine dikkat ettiğiniz zaman gerçekten böyle uzun süre uykuya direnme olmuyor, birde sabah erken kalkması bu durumu aşırı ama aşırı etkileyen bir durum şu an sabah 8 de kalkıyoruz en geç, kendimizi onların yerine koyarak düşünmeliyiz aslında mesela sabah 10 a kadar uyuduğumuz zamanla 7.30 da uyandığımızdaki enerjimiz çok farklı oluyor erken kalkarsak gece de daha erken uyumak istiyoruz onlarda bizim gibi aslında