Benim oğlum da odada yalnız kalmamaya başladı, odadan çıktığımda ağlıyor hiç böyle yapmazdı. Bide emekleme çabası yok sağolsun sadece yuvarlanıyor😂 ek gıda bazen iyi bazen de istemiyor iki saatte bir uyumak istiyor az az 3-4 gündüz uykusu yapıyoruz, daha az daha uzun olsa iyi olurdu ☺️ babababa demeye başladı sevimlilikleri her zorluğa değiyor🥰