sena68 Anneler 4. Ayda artık vitaminlerim dibi görmüş bulunmakta.Doktor vitamin başladı eczaneden alınanları kullanıyorum.Ceviz balık çok tüketemiyorum sevmiyorum.Dışardan Omega 3 takviyesi alıcam da kullandığınız memnun kaldığınız marka var mı ?