ayisit barankus evet işimi görüyor uyurken sesi de açıyorum ağladığında duyuyorum rahatlıkla işimi yapıyorum
Aysenrgrkmm ayisit bende gündüz sıkıntı yaşamıyorym ama gece odasına koymak istiyorum telefonu hep açık tutmam gerekiyor başka çözümü yok mu acaba