minikciciku Bende dün bebeğime sebamed aldım içeriğini pek araştırma fırsatı bulamadım açıkcası. Kullanan varsa yazabilir mi memnun musunuz
1gebeshanim Gul-42 ayy dün sepete ekledim iyiki almamışım. Ne olacak bu halim yaa içime sinen bulamadım. Siveno alacaktım o da 30 ml aşırı az
meraklianne297 1gebeshanim ben emzirirken kendime Hipp bebek/çocuk güneş kremini aldım (zaten güneş alerjim olduğu için hassas cilt yüksek korumalı krem lazım)
Gul-42 1gebeshanim siveno kullandım mustelaua gore daha ıyı yeter 30 ml raf ömürlerı kısa 6 yada 12 aydır genelde yorumlarada bak tabi
casalini Ben de emzirme dönemindeyim içerik konusunda ekstra dikkat etmeye çalışıyorum o yüzden ecowellin yetişkinler için olan organik güneş kremini kullanıyorum hem temiz içerikli hem de ciltte ağırlık yapmıyo çok memnunum