Üzülmeyin bu sütünüzün kalitesiz olduğunu göstermez. Sütün kalitesi illa çok kilo aldırması değil. Aynı şey başıma geldiği için söylüyorum aynı hislerden geçtim. Bizim 1. Ayda olmuştu aynı şekilde. Şuan 3 aylık. Doktor 2 öğün de mama başlattı emzirmeye ek . Bi ay kullandık süt yetişince mamaya gerek kalmadı istemedi de oğlum. Benimki de iri bi bebek sizinki de iri , benim de sütüm iyi. Ama iri bebekler yine de doymayabiliyomuş. Kendinizi boştan yere üzmeyin. Süt çok dinamik bebek büyüdükçe o da çoğalıyo ve şekilleniyo. Hep relax olun faydasını görürsünüz.