Gunesnil_23 mantıklı her postu beğeniyorum ama mantıksız hani bildiği halde yanlisi yapan üstüne burda soran üstüne de hayır yalnıs yapıyorsun dediğimizde de cevabı beğenmeyip beni lincliyorsunuz diye kuduran kimseler oluyor ya deliriyorummm cici bebe veriyorum zararlı mı, ekran izletiyorum çocuğum konuşmuyor, mama yerine süt verilir mi, çocuğum yuksekten düştü ne yapmalıyım gibi postlar beni deli ediyor kaşıntı tutuyor sinirlerim hopluyor şimdi düşünürken bile hopladi 😂 bilgi almak amaçlı gerçekten yazan annelerin bir de kahve postlarini sohbet postlarini seviyorum