elif2112yigit Cok kotu suni sancili bir surecin ardindan maşallah cok iyi gecen Sezeryan dogum yaptim kizlar 9 gün oldu cok fena öksürük başladı dikislerim patlar diye korkuyorum nasıl gecirebilirim gıcık gibi boğazıma geliyor gitmiyor
buse12348 Gıcık gelince karnınıza yastık koyup öyle öksürmeyi deneyin ve o an su için doktorum anesteziyi böyle atarsın demişti.Çok geçmiş olsun 🙏