Bebeğimin gece beslenmelerini azaltmak istiyorum. Bir saatte bir iki saatte bir uyanıyor. Artık çok yoruluyor. Sinirleniyor uyanınca. Açlıktan emmiyor tamamen alışkanlık. Dün gece bir saat sonra uyanınca aldım kucağıma odada pış pış yaparak gezdim. Uyudu yerine koydum on dakika sonra tekrar uyandı. Meme olmadığı için uyuyamıyor. Daha çok ağlamaya başladı. Böyle yapa yapa alışır mı? Çok yorgunuz