elizz_momm Biz eşimin işinden dolayı başka bir şehirdeyiz burda avm dışında piknik doğa ile iç içe olma şansımız var onun dışında pek bir şey yapılmıyor cafe vs tabi var ama biz genelde avm’ye gidiyoruz onun dışında akşamları kahve içmeye çıkıyoruz yürüyüş yapıyoruz aktivite bulmak konusunda zorlanıyoruz aslında gezmeyi seven bir çiftiz ama imkanlar kısıtlı sizler neler yapıyorsunuz 😂
Orenda_ elizz_momm Çorum’da nasıl gezelecek yer olmaz ya biz bilmiyoruz bacım😂 Dün alışveriş yapmaya gittim Çorum’a,yemek yedik sonra geri eve döndük 😄 çocuktan önce sinemaya,bowling oynama falan giderdik 🥲
yavruaslanlar elizz_momm 7 yasındakı kızımı at binmeye götürüyoruz survıvor parkı var oraya götürüyoruz babasıyla ay yarıslarına gider oglumda heyecalanıyor yanlarında 28 aylık oda bu sene tatile gidiyoruz o yüzden cok gezmicezzz anca parka kahveye yeterli olcak tstile gitmeseydik baya aktivite yapıyorduk😂
hasan033 elizz_momm benim yaşadığım yerdede AVM yok cafe bir iki pek gitmeyiz arada çünkü aynı kahveyi evdede yapıyorum ve eşim yorgun geliyor bazen gece yğrüyğşe çıkıyor dondurma yiyoruz hafta sonlarında işi nöbeti çıkmazsa hava güzel olursa gölete gidiyor çay içiyor piknik yapıyor balık tutıyoruz
elizz_momm yavruaslanlar tatile gidiliyorsa yeter o zaten bizde bu yıl tayin işimiz var ondan sonra olursa bi tatile çıkıcaz inşallah 😊
hasan033 elizz_momm yok canım ormancı eşim ama asker kadar olmasada bizde belli bir süre ayrı yaşadık yangınlara fln gidiyor
Gokturkmom elizz_momm Eşimle sahil kenarında oturmayı çok seviyoruz 🤭🩵Haftasonu bir gün muhakkak dışarıda oluruz avmye gideriz yaz sezonuysa denize gideriz🌞
CuteBadesMama elizz_momm kışın avm, restoran, cafe. İlkbahar ya da sonbaharda müze, Ören yerleri, çevremizdeki antik kentler, yakın iller, doğa gezileri (kendi halimizde) Yazın deniz, plaj, koy.