Gulsen-mira76 Znrkrgl her bez değişiminde ince tabaka halinde sürün pişik geçene kadar inanın kızım çok kötüydü ne denediysem geçmedi bu krem geçirdi çok şükür
Byzaa Znrkrgl benim bebeğimde aynıydı ve hiç ıslak mendil kullanmadım hep pamukla sildigim halde hametan Bepanthol sudokrem zeytinyağ hepsini kullandım hiç biri ise yaramadi hametol baby ve madecasol krem iyi geldi hametolla devam ediyorum tavsiye ederim